torsdag 18. juli 2013

To nye skilpadebukser

Herlighet!!! Jeg må virkelig være glemsk! Nå som jeg rydder i alle rommene finner jeg mange fine ting. Jeg fant faktisk disse to skilpadebuksene jeg har strikket til lillemor for en goooood stund sia! Først fant jeg denne på vaskerommet klar til et bad i lanolin.


Denne er strikket i Hacho og jeg lurer på om ikke det er Safir som er det ensfargede garnet? Str. er i alle fall large og passer fint til lillemor.
Så fant jeg denne herligheten i strikkekurven! Nydelig tynn alpakka som er perfekt til dagbruk. Størrelsen er noe ala medium long og denne virker akkurat litt for liten til snuppa mi. Kanskje ikke så rart, for jeg har strikket den for jul en gang! Lillemor har jo vokst en del sisden da :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en hilsen her. Takk! Det setter jeg stor pris på!